Managing Pakistan: National Values … Episode II


YOUTUBE IS TINKERING WITH ITS INTERFACE. IF YOU FACE A PROBLEM IN VIEWING, JUST CLICK ON THE YOUTUBE LOGO IN THE THUMBNAIL OF THE VIDEO.

NOTE THIS SHOW IS WITH URDU AUDIO. ENGLISH SUB-TITLES SOON AT YOUTUBE ONLY —

PAKISTANI NATIONAL VALUES – IMPORTANCE OF – ATHAR HASHMI, EDITOR IN CHIEF JASARAT

National Values of Pakistan – Episode II of \”Managing Pakistan\” series, Athar Hasmi, Jasarat

Dear Ladies and Gentlemen, Salaam.

A very nice and pleasant day to you.

JTv has created another exciting series of programs: Managing Pakistan.

You are now watching second episode of this series. In the first episode we talked to some Pakistani laborers, and Jameeluddin Aali Jee Esq. In this episode, a very senior journalist and writer, Mr. Athar Hashmi, Editor in Chief, daily Jasarat, is presenting his views about the importance of core values of Pakistan: Unity, Faith and Discipline.

We hope that you would enjoy this program too. Please do give your feed back using the facilities of this favourite website of yours.

Thanks. Best Regards.

JustujuTv —

All colors of life – Beyond all dimensions

Tags: Pakistan, Core Values, National Values, Jack Welch, Winning (book), General Electric, JustujuTv, Jameeluddin Aali, Athar Hashmi, Daily Jasarat, Jaswant, Jinnah, Unity Faith Discipline, Management Science


About Justuju

About Justuju جستجو کی جستجوہاشم سید محمد بن قاسمجناب محمد بن قاسم صاحب بین الاقوامی صحافت اور ادب سے گزشتہ تین دہائیوں سے وابستہ ہیں۔ آپ کے افکار، خیالات، افسانے، طنزومزاح، اور حالاتِ حاضرہ پر تبصرے اردو اور انگریزی میں شائع ہوتے رہے ہیں جن کا عنوان:۔۔جستجو۔۔The Questہے۔آپ بلاد العرب کے سب سے پہلے روزنامہِ "اردو نیوز" کے لیے اس کی 1994میں اجراء کے وقت سے اس سے ایک آزاد قلم ادیب کی حیثیت سے وابستہ رہے، اور سعودی عرب کے سب سے بڑے اخبار عرب نیوز کےلیے بھی رپورٹنگ کی۔ ریاض سے ہی وہ پاکستان کی ایک اہم نیوز ایجنسی آن لائن نیوز نیٹ ورک کے لیے خدمات سرانجام دیتے رہے۔جناب محمد بن قاسم مالی اور کمپیوٹنگ کے امور کے کنسلٹنٹ اور اداروں کی ترقّی اور ترویج و بقا، اور اس کے سماجی پہلوؤں پر دسترس رکھتے ہیں۔ اس ضمن میں وہ دنیا کی کئی بڑی کمپنیوں کے لیے کام کرچکے ہیں۔ ان میں نیویارک کی کمپیوٹر ایسوسی ایٹس اور مشہور بین الاقوامی اکاؤنٹنگ فرم کے پی ایم جی انٹرنیشنل، اور کئی سعودی ہسپتال شامل ہیں۔ آپ سعودی عرب کی سب سے پہلی رسمی کمپیوٹر سوسائٹی کے بانی ممبران میں سے ہیں۔ ان کی دیگر جاری سرگرمیوں میں اردو انگریزی مسوّدات کی ادارت، اور اشاعت ہیں۔جناب محمد بن قاسم صاحب کی تحریریں انٹرنیٹ کی دنیا میں ایک وسیع حلقہ اشاعت اور قرات رکھتی ہیں۔انٹرنیٹ پر شائع شدہ مواد کے علاوہ، آپ کی ایک مقبول تصنیف "زرگرفت" ہے جو سعودی عرب کا احوال ایک انوکھے، دل چسپ، اور پُر لطف انداز میں پیش کرتی ہے۔ آپ کی دل چسپ تحریریں اردو مزاح کے علم بردار ماہانہ رسالہِ شگوفہ، حیدرآباد دکّن، میں بھی شائع ہوتی رہی ہیں۔

Leave a Reply